"Een NPS van 95, en dat tijdens Covid-19? Onmogelijk!"
Dit is de reactie die Koen Vandendriessche, commercieel manager bij Partena Ziekenfonds steeds opnieuw te horen krijgt. Met deze inspiratiesessie willen we deze terechte verbazing eens en voor altijd ophelderen.
Koen verklaart: “In veel organisaties zie je dat mensen afwachtend en bang zijn om digitaal te verkopen. Wij hebben dit kunnen ombuigen en het resultaat is beter dan ooit tevoren.”
Wat heeft ertoe geleid dat Partena de shift naar digitale klantinteracties op korte termijn succesvol heeft kunnen doorvoeren, en wat kan jouw organisatie hiervan leren?
Blinc Sales Institute & 24sessions nemen deel aan het gesprek en verklaren hoe beide partijen hun bijdrage hebben geleverd aan het succes van Partena.
Naast de geweldige NPS worden ook de volgende metrics volledig uit de doeken gedaan:
- Een stijging in conversieratio van 27% naar 38%
- Een vermindering in doorlooptijd van 34 dagen naar 24 dagen
- Een stijging in ENPS van 22 naar 33
Wat is de link tussen empathie en commercieel succes in digitale klantinteracties, en hoe wordt dit concreet vormgegeven? Wat is de bijdrage van premium technology in dit succesverhaal?
Zit jij in een business waarin commercieel succes voor minstens 80% afhankelijk is van een geslaagde 1-1 klantcontact? Dan is deze inspiratiesessie voor jou.